Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

14-3

Av damer-valhallvangen - 4 februari 2013 18:31

Sitter på tåget hem efter jobbet och njuter fortfarande över helgens övertygande vinster!

Vi i laget har tidigare haft bekymmer med målskyttet i laget, varit laget i serien som haft minst mål gjorda.
Efter den här helgens två matcher så är inte fallet så längre, i lördags vann vi med 7-2 mot rimbo! Vilket var största vinsten för dom flesta av dessa tjejer någonsin på en innebandy plan. Det "rekordet" höll sig inte ens 24timmar, för på söndagen så var det dags för ännu mer mål! 7-1 skrevs slutresultatet till mot teknologerna!

Äntligen så har vi börjat få utdelning för våra skott på målet!
Hoppas på att det fortsätter så!

Emma verkar ha kommit in i laget riktigt bra och mönstrade både på lördan och söndan kedja med Sara och Bella.
Emma är den där tjejen som tar skitjobbet framför kassen och har en grym inställning! Det behövs!
Bara att hoppas att andra tjejer tar efter hennes hårda jobb framför kassen!
Måste självklart lyfta fram hela laget där alla gjorde det som krävdes av dom för att uppnå dessa resultat!
Grymt jobbat!

Jag ska tala om det att jag längtar som en tok till nästa match som är mot Dannemora! Matchen som vi flyttade i höstas. Den spelas på söndag, på torsdag nästa vecka väntar Storvreta från div 2 i dm och på lördagen därefter väntar frötuna!! Båda matcherna spelas på hemmaplan! Var på plats, för du vill inte missa dessa tjejer spela! Jag vet att jag kommer att vara där!

Älskar detta lag!
Over and out!
På återseende!
/J

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av damer-valhallvangen - 25 januari 2013 21:57

Ojoj, länge sen jag skrev nu :( sry :( I serien har det trummat på bra, ligger i skrivandets stund på femte plats i tabellen! Vilket betyder kval till div3! Den absoluta tråkigaste saken som hänt är att en av våra centrar Malin Gottfridsson h...

Av damer-valhallvangen - 8 december 2012 13:15

Idag är det Matchdags! Saga står för motståndet, på hemmaplan! Vi har tio utespelare att tillgå idag, vi får hoppas på det bästa! Jag hade lovat en matchensprofil, den som är utvald idag är nummer 11 centern Malin Gottfridsson: Hej Malin! ...

Av damer-valhallvangen - 4 december 2012 14:45

Nu har vi gått in i december månad, vilket betyder som i vanliga fall att halva serien snart är spelad. Summering sen sist, matchen mot loke förlorade vi på grund av väldigt konstiga domslut, vet att det är fel att skylla på domarna. Men dom var ...

Av damer-valhallvangen - 22 november 2012 12:06

Jag har inte skött mig! Har inte bloggar på riktigt länge nu, men känner att det är dags nu. Jag kan ju börja med att summera det som har hänt sen sist, matchen mot teknologerna förlora vi med 8-4, vad som hände vet jag inte riktigt. Kan ha...

Av damer-valhallvangen - 27 oktober 2012 10:20

Länge sen nu! Två matcher har spelats, en mot rimbo som vi vann med 3-2 efter en match som vi spelat bra i. Vi hade ledningen med 2-0, rimbo kom ikapp till 2-2, vi gjorde 3-2 innan andra perioden var slut.. I måndags hade vi träningsmatch mot T...

Presentation

Den här bloggen tillhör Damlaget i Valhall-Vangen FBC.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken plats slutar vi på iår?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards